Mojego bloga obserwują:

niedziela, 8 kwietnia 2012

* Ulubieńcy miesiąca - MARZEC *

Ponieważ zbliża się już koniec marca i raczej na pewno nie zakupie do jego końca nic nowego, a jeśli nawet to i tak tydzień to za mało, żeby coś stało się moim ulubieńcem:) W tym miesiącu kolejnymi kosmetykami, które szczególnie polubiłam i używałam baaardzo często są:

 

Zaczynając od lewej:
1. Olejek firmy Alterra brzoza i pomarańcza za 17,99 zł. Ja używałam tego olejku tylko i wyłącznie do OLEJOWANIA WŁOSÓW. Dla mnie to po prostu cudo - sam zabieg jak i kosmetyk. Włosy staram się olejować tak 2 razy w tygodniu. Nakładam go na wilgotne włosy na około 2-3 godziny przed myciem włosów. Potem myję włosy szamponem, suszę i wow:) Włosy są niesamowicie gładkie, nie puszą się, są łatwe w układaniu i rozczesywaniu - jak dla mnie efekt genialny! Do tego, olejek bardzo ładnie pachnie, ja wyczuwam pomarańczę. Dodam, że "zabieg olejowania" poleciła mi Ania:) Link do jej bloga po lewej stronie:)
2. Lakier do włosów firmy Schwarzkopf Taft za ok 10 zł w promocji, nadający połysk. Jako że mam świra na punkcie, żeby moja grzywka była zawsze na miejscu:) Innymi słowy, jak ją rano ułożę, taka ma być przez cały dzień:) Moim wrogiem jest czapka, silne wiatry i deszcz:):) Na szczęście już nie tak bardzo wrogowie, bo rano po wyprostowaniu grzywki spryskuje ją lakierem - lekko bądź bardziej, zależy od aktualnych warunków pogodowych. Dzięki temu kosmetykowi, grzywka utrzymuje się w idealnym stanie przez cały dzień. Do tego, lakier można w dowolnej chwili rozczesać tak, że nie ma po nim śladu. Super produkt. polecam.
3. Masło do ciała firmy BeBeauty za ok 7-8 zł (Biedronkowe:)), Spa Africa. Na początku nie byłam do niego przekonana ze względu na słodki zapach i sztuczną konsystencję. Jednakże masło okazało się być bardzo przyjemne. Szybko się wchłania, dobrze nawilża skórę. Na szczęście ten zbyt słodki jak dla mnie zapach po niedługim czasie jest mniej intensywny i całkiem przyjemny. Nie mniej jednak, takie zapachy preferuję w okresie jesienno-zimowym, natomiast na wiosnę / lato potrzebuję czegoś świeżego, orzeźwiającego:)
4. Zmywacz do paznokci firmy Nailty za ok 5 zł (Biedronkowe:)) Uważam, że to najlepszy zmywacz jaki miałam o pojemności aż 200 ml. Zmywacz świetnie zmywa lakiery wszelkiego rodzaju. Mam wrażenie, że nie przesusza mi tak płytki i skórek jak inne i wystarcza na baardzo długo. Za taka cenę, czego więcej chcieć:)
5. Żel micelarny do zmywania makijażu i mycia twarzy za ok 4 zł (Biedronkowe:)) Polecają go dziewczyny na blogach i youtube - i mają rację! Za taką cenę, produkt wart zakupu. Jest delikatny, nie podrażnia, nie zapycha, ma przepiękny świeży zapach i co ważne dobrze oczyszcza twarz. Ja używam go do mycia twarzy i sprawdza się super. Po raz kolejny sprawdza się teoria, że tanie wcale nie znaczy złe:))

Jeśli chodzi o makijaż, w tym miesiącu szczególnie ulubiłam sobie klasyczny look z jasnym cieniem na powiekach, brązowa lub czarną kreską i wyrazistymi ustami. Do ożywienia moich ust i nadania im wiosennego wyrazistego koloru używałam 2 szminek i jednego błyszczyka:

 

Zaczynając od lewej:
1. Szminka firmy Avon, wersja "miniaturkowa", kolor VERY BERRY - przepiękny fiolet przełamany czerwienią. Wyrazisty i żywy kolor w sam raz na wiosnę / lato. Jeśli chodzi o trwałość, to może nie jest aż tak super, ale mi wystarcza:)
2. Szminka firmy Avon, kolor KICKED UP CORAL, ciemna wyrazista czerwień z drobinkami - uwielbiam ten kolor.
3. Błyszczyk firmy Eveline z serii Jungle Show, numer 553. Błyszczyk zakupiłam w tamtym roku, ale jakoś go nie używałam za bardzo. Teraz do niego powróciłam i pokochałam ten kolor:) Na ustach błyszczyk ma kolor wyrazistego aczkolwiek umiarkowanego ciemnego różu podchodzącego w jasny fiolet. Nadaje ustom fajny połysk i nawet długo się utrzymuje.

Jeśli chodzi o te 3 kosmetyki do ust, nie zauważyłam żeby coś złego zrobiły z moimi ustami - nie przesuszyły ich, a to może zasługa tego, że pod każdą ze szminek i błyszczyk rozsmarowuję odrobinę Carmex'u i takie połączenie fajnie się u mnie sprawdza:)

Miałyście już może te produkty?? Jakie są Wasze opinie na ich temat?? Jak zwykle, proszę o komentowanie :) Pozdrawiam i do następnego! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! :-)