Mojego bloga obserwują:

niedziela, 8 kwietnia 2012

Torebki - moja miłość ;-)))

Dobry wieczór! Jak sugeruje tytuł - pragnę Wam zaprezentować mój dotychczasowy zbiór torebek. Dotychczasowy, ponieważ kolekcja się wciąż powiększa:), szczególnie, że w sklepach już zauważyłam kilka cudownych modeli:)) Może i jestem "torebkoholiczką", bo ciężko mi obojętnie przejść obok sklepu z torebkami, ale każdy chyba ma jakieś "pasje", prawda? :-)

Miłego oglądania i dajcie znać co sądzicie:)))
P.S. Wy też tak bardzo bardzo lubicie torebki??:)

Mój ostatni nabytek. Zakupiłam ją na Allegro. Jest dosyć duża, można ją dać na ramię jak i do ręki - uwielbiam ją też za kolor:)

 

Tę torebkę zakupiłam bodajże w grudniu albo w styczniu - nie pamiętam:)
Jest trochę "gadżeciarska" :) Ma zamki, zameczki, suwaki i inne oryginalne dodatki:)

 

Kupiłam ją w zeszłym roku w sklepie, tzw no name:) To torebka typowo na ramię, jest duża, pojemna i ma ciekawe połączenie kolorów.


 

Tę zakupiłam ok 2 lata temu. Uwielbiam to połączenie kolorów. Można ją założyć na ramię i wziąć do ręki.

 

Nie pamiętam kiedy kupiłam tę torebkę, ale wiem gdzie - chyba w Reserved. Kolorem idealnie pasuje do moich jesienno - wiosennych botków.

 

Ta, to typowo letnia materiałowa torebka. Idealna na upały, lekka, poręczna.

 

Ta torebka jest typowo wizytowa. Kupiłam ją jako dodatek do czarnej i kremowej sukienki - idealnie pasuje z czerwonymi dodatkami (kolczyki, naszyjnik).

 

I dwie ostatnie to listonoszki na ramię. W zależności gdzie idę i co zamierzam zabrać - biorę większą lub mniejszą.


 

 

Pozdrawiam !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! :-)