Mojego bloga obserwują:

niedziela, 8 kwietnia 2012

*Recenzje* Odżywka Eveline 8 in 1 Total Action ORAZ Top Coat Essie

Cześć Wam! Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją 2 w 1:) Jako, że używam tych dwóch produktów jednocześnie od jakichś dobrych 2 miesięcy, postanowiłam je także zrecenzować w jednym poście.
Zapraszam!

  

*EVELINE COSMETICS*
8 W 1 TOTAL ACTION
SKONCENTROWANA ODŻYWKA
DO PAZNOKCI


Pojemność i cena:
Produkt jest w szklanej buteleczce małym kartonowym pudełku i ma pojemność 12 ml. Zakupiłam go w Rossmannie w jakiejś promocji za cenę 9,99 zł. Odżywka przypomina lakier do paznokci, gdyż ma standardowy pędzelek.

Konsystencja i kolor:
Odżywka jest koloru białego i ma kremową konsystencję
(ani rzadka ani gęsta - całkiem fajna, jak lakier do paznokci).

Charakterystyka produktu:
Skład i zastosowanie:
Skład: Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nirtocellulose, Phthalic Anhydride / Trimellitic Anhydride / Glycols Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Aqua, Formaldehyde (2%), Acetyl Triethyl Citrate, Stearalkonium Hectorite, Adipic Acid / Fumaric Acid / Phthalic Acid/ Tricyclodecane Dimethanol Copolymer, CI77891, N-Butyl Alcohol, Citric Acid, Diamond Powder
Jeśli chodzi o skład, producent "kusi nas" szwajcarską recepturą produktu. Mnie jednak najbardziej przeraża w składzie FORMALDEHYDE - substancja rakotwórcza:/ Zapach odżywki jest znośny - w każdym bądź razie nie gorszy od zapachu jakiegokolwiek lakieru do paznokci (przynajmniej moim zdaniem). Jednak staram się ją nakładać szybko i nie wąchać zanadto ze względu na tą substancję.
Zastosowanie: Producent radzi, aby codziennie przez 4 dni nakładać jedną warstwę odżywki na paznokcie (bez zmywania poprzedniej warstwy) i po czwartym dniu zmyć całość. Czynność powtarzać przez min 2 miesiące do uzyskania "pożądanego efektu".
Samo codzienne nakładanie odżywki nie jest w żadnym stopniu uciążliwe, gdyż ta jedna warstwa bardzo szybko wysycha na paznokciach i spokojnie możemy wykonywać po tym czynności dnia codziennego:) Lakier, bo tak to chyba mogę nazwać, nie odpryskuje i nic złego się z nim przez te 4 dni nie dzieje. Z każdym kolejnym dniem odżywka daje bardzo ładny kolor na paznokciach - taki naturalny, delikatny French - bardzo lubię ten efekt. Zmywanie odżywki po tych czterech dniach również nie sprawia problemu - wszystko bardzo ładnie schodzi pod wpływem zmywacza do paznokci.

W czym tkwił mój problem z paznokciami? Czyli dlaczego w ogóle ją zakupiłam?Zacznę od początku ...
Moje paznokcie zawsze były słabe, giętkie, łamliwe i ogólnie niefajne. Jeszcze jakiś rok temu prawie w ogóle ich nie malowałam, a w kosmetyczce miałam jeden standardowy lakier - jasny naturalny szybkoschnący róż. Nigdy też ich nie zapuszczałam, ze względu na ich słaba kondycję.
Kiedy zaczęłam powiększać swoją kolekcje lakierów do paznokci, bardziej o nie dbać i zapuszczać, to się zaczęło ...:/
Paznokcie straszliwie mi się łamały, rozdwajały, kruszyły. Każdy jakikolwiek lakier schodził mi n drugi dzień płatami wraz z rozdwajającą się warstwą paznokcia - masakra. Stwierdziłam, że muszę zadziałać.
W Rossmannie zakupiłam więc tę odżywkę - jak się potem okazało moje zbawienie !!:)
Na początku przez jakieś 2 tygodnie stosowałam odżywkę zgodnie z zaleceniami producenta - 1 warstwa przez 4 dni. Ale długo nie mogłam wytrzymać beż koloru na paznokciach. Od tamtej pory do dnia dzisiejszego stosuję jej 2 warstwy jak BASE COAT pod lakier do paznokci i tu również sprawdza się super!
Po pierwsze - moje paznokcie stały się twarde, mocne, nie łamią się, nie rozdwajają, nie kruszą
Po drugie - odżywka wpływa również na trwałość lakieru na paznokciach - lakier dłużej się utrzymuje, nie odpryskuje
Po trzecie - teraz rosną mi naprawdę zdrowe i zadbane paznokcie

Moja opinia:Polecam tą odżywkę każdej dziewczynie, która ma wyżej opisane przeze mnie problemy z paznokciami. U mnie i nie tylko (opinie na forum Wizaż), odżywka sprawdziła się w stu procentach. Fakt, trzeba być cierpliwym i jakiś czas ją stosować, żeby zobaczyć efekty - ale naprawdę warto!

*ESSIE*
WYSUSZACZ I UTWARDZACZ LAKIERU
'GOOD TO GO'Pojemność i cena:
Produkt jest w szklanej buteleczce w kartonowym opakowaniu o pojemności 15 ml. Zakupiłam go na Allegro i razem z przesyłka zapłaciłam za niego ok 40 zł.

Konsystencja i kolor:
Top coat ma dosyć rzadką konsystencję, ale nie taką "leistą". Jest bezbarwny i nakładamy go na lakier za standardowego pędzelka. Ja wykorzystałam już 1/3 butelki i lakier absolutnie nie zgęstniał - jego konsystencja jest nadal taka jak była na początku.

Charakterystyka produktu:
Zadaniem tegoż top coat'u jest nie tylko to, aby nasz lakier szybciej wyschnął, ale i również utwardzenie go i przedłużenie jego trwałości na naszych paznokciach. Standardowo stosuje się jedną warstwę produktu na wcześniej już pomalowane paznokcie.

Dlaczego go zakupiłam?
Odpowiedzi są dwie:
- nie mam czasu czekać, aż lakier wyschnie całkowicie
- miałam dość wzorków mojej pościeli odbitej na paznokciach: przeżywałam ten koszmar każdego dnia gdy wstałam i znowu zauważyłam odbitą pościel - koszmar!

Moja opinia:
To mój drugi utwardzacz i jestem z niego baaardzo zadowolona! Produkt spełnia swoją rolę - przyspiesza wysuszanie lakieru i go utwardza - w zasadzie paznokcie są już gotowe po ok pół minuty, ale ja odczekuje jeszcze 10 min do pełnego utwardzenia. Top coat przedłuża również trwałość każdego lakieru - u mnie jakikolwiek lakier z nim wytrzymuje ok 5 -6 dni włącznie z myciem garnków i pracami domowymi:)
Poza tym, Essie każdemu lakierowi nadaje piękny połysk i błysk. Paznokcie wyglądają na zadbane i profesjonalnie pomalowane. Co więcej, top coat nie ściąga i nie rozpuszcza lakieru - co już mi się kiedyś zdarzało z innym top coat'em. Jednym słowem, dla mnie ideał. Polecam !

Jeśli macie jakieś pytania czy wątpliwości, to śmiało - pytajcie !! :-)
Pozdrawiam!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! :-)