Mojego bloga obserwują:

niedziela, 8 kwietnia 2012

Witam Was bardzo serdecznie! :-)

Hello! Jak wskazuje tytuł, z dniem dzisiejszym rozpoczynam "blogową działalność" i z ogromną przyjemnością dołączam do grona blogowiczów:-)Uroda, jej pielęgnacja, kosmetyki i make-up - tematy rzeczywiście powszechne i już pewnie czytałyście / czytacie mnóstwo takich blogów. Jednakże w końcu (po długim okresie zastanawiania się:) postanowiłam i ja założyć bloga i dzielić się z Wami moją "wiedzą" na powyższe tematy. Można powiedzieć, że jestem samoukiem - bardzo interesuję się kosmetyką i wizażem, jednakże nie jestem profesjonalistką, a na co dzień zajmuję się zupełnie czymś innym:-) "Kosmetyczną i wizażową wiedzę" czerpię z artykułów, blogów, oraz youtub'owych filmików. Bardzo chcę się również podzielić z Wami moimi opiniami na temat kosmetyków, ale będzie mi bardzo miło jeśli również się czasem wypowiecie w tej kwestii:-) 
Życzcie mi powodzenia i mocno trzymajcie kciuki! :-) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! :-)