Mojego bloga obserwują:

wtorek, 10 kwietnia 2012

Paletka cieni do powiek SLEEK: PARAGUAYA

Hello:) Jak tam już prawie po świętach? Objedzeni? Ja wyjątkowo starałam się nie objadać:) Jakoś tak tuż przed wiosennym sezonem postanowiłam zadbać o linię:) 
Ale do rzeczy .... Zaraz przed świętami przyszła do mnie od dawna upragniona paczka z paletką cieni SLEEK, wersja PARAGUAYA. Zakupiłam ją na Allegro na tej aukcji KLIK

Na tym zdjęciu widać moją radość z otrzymanej paletki ;-) Tyle się naczytałam i naoglądałam o cieniach Sleek, że nie mogłam się doczekać, aż ją zamówię. Nie wiem jak wy, ale jak zamawiam jakiś kosmetyk na Necie i przychodzi paczka, to rozpakowując ją cieszę się jak dziecko :)


A tak prezentują się opakowanie i niezwykle żywe kolorki. Dlatego też ją wybrałam, moim zdaniem idealnie nadają się na wiosnę / lato. 



Opakowanie jest plastikowe, ale bardzo solidne i wytrzymałe. Poza tym, ma świetne przejrzyste lusterko;)


A tak prezentuje się paletka w środku:) Poniżej zdjęcie zrobione z bliska wraz z nazwami i opisem kolorów, które pochodzą ze strony, na której ją zamówiłam.


Górny rząd od lewej strony
 
- Parfait – jasny, bardzo subtelnie połyskujący beżowy róż   
- Blush – jasny, matowy róż 
- Cameo – ciemny, matowy róż
- Persian Orange- jasna, połyskliwa miedź
- Peach Gold – połyskliwy cień będący kompozycją czerwieni, różu i miedzi
- Sand Stone – jasny łososiowy mat

 Dolny rząd od lewej strony

- Bellini – typowy rozświetlacz, ze złotymi refleksami
- Redstone – matowy, w odcieniu moreli
- Persimmon – matowy, w odcieniu łososiowym
- Tangelo – matowy, intensywny i ciemny pomarańcz
- Bittersweet – matowy, o szarym odcieniu – genialny do brwi
 
- Stone – matowy, bardzo ciemny brąz 

I jak Wam się podoba?? Macie już paletkę Sleek'a? 
Jak się u Was sprawdza??

Pozdrawiam i do następnego! :-)

4 komentarze:

  1. bardzo podobają mi się kolory. pewnie skuszę się na nią w przyszłym miesiącu. kilka dni temu przyszłą do mnie paletka "oh so special" więc wypadałoby odczekać trochę przed następną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się od razu spodobały, takie żywe i wiosenne:) Też zapewne jeszcze zamówię inne paletki Sleek'a, ale również postanowiłam trochę odczekać:) Pozdrawiam i dziękuję za komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ją też, ale jakoś zbyt często jej nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na razie ją testuję od dwóch dni, zobaczymy jak się sprawdzi:) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :-)